Inici

raim_pagina_4_imagen_00052

Aquest és la meva primera entrada. Amb el nou any enceto aquest espai de reflexió i espero que de comunicació. Vull deixar constància escrita d’allò que m’és proper des d’un punt de vista personal, professional i polític. El nostre ritme de vida fa que allò tant usual de d’altres èpoques com eren les “xerrades de café” sigui molt difícil. L’opció digital pot ser una bona eina, i aquesta és la meva intenció. Aquest espai està titulat “Gotims”, una paraula que he descobert gràcies a una bona colla d’amics i amigues que en aquests darrers anys m’han fet descobrir un món interessant. Vull que cada escrit sigui un gotim de la meva vinya particular, al llarg d’ells veurem quina és l’espècie que en surt. El subtítol:”Bagots de la realitat diària” és recerca biblogràfica. El bagot és el gotim de raïm que resta al cep després de veremar.Fins aviat.