Segon pàmpol municipals 2011

per ERC

per CiU

pel PSC

pel PP

per Gent de Teià

En l’argot casolà a les imatges dels cartells de les campanyes electorals les hem anomenades habitualment “caretos” i com diuen que “una imatge val més que mil paraules”.

No m’he pogut estar.

He tingut la paciència de captar al carrer, als plafons o als fanals els caretos de Teià i m’han suggerit algunes reflexions.

D’entrada el primer que em crida l’atenció és el somriure. El més sincer, obert i natural és el d’ERC; CiU i PSC és un somriure de foto però que traspua sinceritat, apropament. El somriure del PP el trobo molt institucional. El de Gent de Teià és sorneguer.

En relació a la roba no cal dir que tant ERC com PSC és normal, propera, la de cada dia o com a molt la de diumenge. CiU és la de la feina, però força informal. La del PP i Gent de Teià sembla que hagin anat al mateix assessor d’imatge, però un de fa uns quants anys.

De tots, no cal dir que el que més mereix la meva atenció i simpatia és el d’ERC. CiU i PSC també tenen el seu encant. Ara, PP i Gent de Teià no em fan el pes, em situen en una regió d’un país mediterrani agermanat.

Tinc la sort de conèixer els caretos i, realment la imatge ha clavat el fons del missatge de cada grup.

Jo ho tinc clar, voto ERC. Per si de cas aquí tens el seu fons, val la pena.

(els adjectius emprats han estat contrastats amb el DIEC i d’alguns d’ells és recomanable confirmar seu significat)
Anuncis

~ per aitagus a 12 Mai 2011.

 
